poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Jak uzyskać ze źrebakiem 1.20 Potencjału Genetycznego?

Jak uzyskać ze źrebakiem 1.20 Potencjału Genetycznego?
Od urodzenia się źrebaka do 4 miesięcy - Dajemy źrebakowi butelkę z mlekiem, wodę, czyścimy , głaszczemy go i oczywiście dajemy rzepy.
6 miesięcy - Kwaterujemy źrebaka w ośrodku jeździeckim. Wybierając ośrodek musimy zaznaczyć pewny poziom różnych rzeczy:
Łąki:
Czystość - powyżej 80% ( przy braku takiej możliwości starczy ( powyżej ) 60 lub 70 procent
Miejsce - powyżej 55% ( to jest niekonieczne aczkolwiek należałoby o tym pomyśleć )
Żyzność - powyżej 70% ( przy braku takiej możliwości starczy ( powyżej ) 60% )
Boks:
Czystość - powyżej 85% ( w przypadku braku takiej możliwości starczy ( powyżej ) 70%
Miejsce - powyżej 55% ( to jest niekonieczne aczkolwiek należałoby o tym pamiętać )
Ściółka - powyżej 60% ( to jest niekonieczne aczkolwiek należałoby o tym pamiętać )
Zalety:
Marchew - Obowiązkowa!
Mieszanki - Niekonieczne.
Prysznic - Niekonieczny.
Ekwipunek:
Podkowy - Wskazane!- Przydadzą się w późniejszym okresie życia źrebaka.
Siodła i uzdy - Wskazane! - Przydadzą się w późniejszym okresie życia źrebaka. Wybór zależy od tego czy koń, będzie się specjalizował w jeździe klasycznej czy w westernie.


Po zakwaterowaniu źrebaka w ośrodku jeździeckim wysyłamy go na kilka godzin łąki ( według poniższego schematu ):
Wiosna - 6 godzin łąki
Lato - 5 godzin łąki
Jesień - 6 godzin  łąki
Zima - 7 godzin łąki
8 miesięcy - Wybieramy towarzysza. Najlepiej wybrać towarzysza , który po zakończeniu dodawania 1.20 Potencjału Genetycznego w późniejszym etapie życia konia będzie dodawał umiejętności. Oto towarzysze dodający umiejętności w późniejszym etapie życia. ( Każdy towarzysz dodaje w okresie źrebięcia 1.20 Potencjału Genetycznego ):
Jaskółka - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,06 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Kot - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,09 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Gryf - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,15 umiejętności i 30 Equus. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Feniks - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,12 umiejętności i 25 Equus. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Wiewiórka - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,12 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Kangur - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,09 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności.
Duch - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,15 umiejętności i co 10 godzin punkt dorastania. Ten towarzysz może dodać max. 60 umiejętności.
Smok - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,18 umiejętności i 40 Equus. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności. 
Pies - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,15 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności. 
Owca - Od 2 lat 6 miesięcy do 25 lat - Za godzinę zabawy 0,09 umiejętności. Ten towarzysz dla konia może dodać max. 60 umiejętności. 

Po wybraniu towarzysza zaczynamy nasz plan pt.,,1.20 Potencjału Genetycznego".
1. 2 godziny 30 minut łąki
2. Czyszczenie
3. 1 godzina zabawy z towarzyszem
4. Rzepa
5. 1 godzina łąki
6. 1 godzina zabawy z towarzyszem
7. 
Koń: 2 kilogramy siana
Kuc: 1 kilogram siana
8. 6 godzin zabaw z towarzyszem
9. Głaskanie
10. Marchewka
11. Napój

10 miesięcy 
1. 2 godziny 30 minut łąki
2. Czyszczenie
3. 1 godzina zabawy z towarzyszem
4.
Koń: 5 kilogramów siana
Kuc: 3 kilogramy siana
5. 1 godzina zabawy z towarzyszem
6. Rzepa
7. 7 godzin zabaw z towarzyszem
8. Głaskanie
9. Marchewka
10. Napój

1 rok
1. 2 godziny 30 minut łąki
2. Czyszczenie
3. 1 godzina zabawy z towarzyszem
4. Rzepa
5. 8 godzin zabaw z towarzyszem
6. Głaskanie
7. Marchewka
8. Napój

1 rok 2 miesiące
1. 1 godzina 30 minut łąki
2. Czyszczenie
3. 1 godzina zabawy z towarzyszem
4. Rzepa
5. 1 godzina zabawy z towarzyszem
6.
Koń: 3,5 kilograma siana
Kuc: 2,5 kilograma siana
7. 8 godzin zabaw z towarzyszem
8. Głaskanie
9. Marchewka
10. Napój

1 rok 4 miesiące
1. Marchewka
2. Czyszczenie
3. 1,5 godzin zabawy z towarzyszem
4. Rzepa
5. 1 godzina zabawy z towarzyszem
6. 
Koń: 6 kilogramów siana
Kuc: 4 kilogramy siana
7. 8,5 godzin zabaw z towarzyszem
8. Głaskanie
9. Napój

1 rok 6 miesięcy
1. Napój
2. 1 godzina zabawy z towarzyszem
3. 
Koń: 9 kilogramów siana
Kuc: 6 kilogramów siana
4. 1 godzina zabawy z towarzyszem
5. Rzepa
6. 10 godzin zabaw z towarzyszem
7. Głaskanie
8. 1 godzina zabawy z towarzyszem
9. Marchewka
10. Czyszczenie

PAMIĘTAJCIE: Gdy coś nie wyjdzie zawsze można się ratować Czarną Orchideą.

Pozdrawiam czterolistna

9 komentarzy:

  1. Nie działa !! Tylko PD zmarnowałam . ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy - Aby wypełnić pewno zadanie musisz z wypełnić ten plan z dwoma źrebakami wyhodowanymi przez Ciebie. Ten plan jest poprawny, ale jeszcze raz go sprawdzę. :)
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowa - Przed chwilą sprawdziłam ten plan. Jest w 100% poprawny. ;)
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% dokładny sprawdziłam!
    Musicie wykonywać czynności w takiej kolejności jak jest napisane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałaś,że można ratować się czarną orchideą. Plan mi nie zadziałał,więc dałam orchideę i dalej nic.Tylko ją zmarnowałam.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonałam zadanie. Ten sposób jest 100% prawidłowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zadziałało na pierwszym razem ;)
    Karka45

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko działa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Julietta160

    OdpowiedzUsuń