sobota, 5 maja 2012

Pochwal się pracą!

Dzisiaj po godzinie 12.00 rozpoczęło się głosowanie na najlepszą pracę! Dlatego tutaj na bloogu organizuję dla Was taki sam konkurs - nagrodą jest Puszka Pandory.
Konkurs polega na tym ,że podajecie swój login ( w komentarzu lub na Howrse ), i przesyłacie mi link do swojej pracy ( skopiujcie do Paitna tą sztalugę, zapiszcie a potem wejdźcie na tę stronę: imageshack.us ) i opis, co ona przedstawia, a jeśli jest niedokończona to co miałaby przedstawiać. (wzór macie podany przy mojej pracy).

Jaki jest cel konkursu?
Celem konkursu jest DARMOWE zareklamowanie swojej pracy z możliwością wygrania nagrody ( tak, tak wiem ,że to nagrodą nie jest Saturn, Róg Obfitości, 10 kuponów i 10.000 Equus, ale zawsze jest satysfakcja z wygrany ).

Może jesteście ciekawi jak wygląda moja praca? ( jeśli nie, to zamknijcie oczy )



TYTUŁ
Mrówka
AUTOR
czterolistna
PREZENTACJA
Na początku miał to być śliczny kotek z kokardką siedzący na łące. Potem jednak koncepcja się zmienia i wyszła z tego gigantyczna mrówa, która zżarła połowę drzewa. :)

CZEKAM NA WASZE PRACE DO 25 MAJA!
Pozdrawiam czterolistna
P.S.
Ile prac już oceniliście? Ja już oceniłam 100 prac. Wolałam raz usiąść i od razu to ,,odbębnić" niż głosować np. 5 dziennie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz