czwartek, 23 sierpnia 2012

Przepis na zabawy - 60 umiejętności

Przepis na 60 umiejętności
Wybieramy ośrodek z marchewkami i łąkami o czystości i żyznościpowyżej 75%.

8 miesięcy
- Wyczyść
- 1,5h zabawy
- Karmienie (3 kg siana)
- 6h zabawy
- Rzepa
- Napój
- 1h zabawy
- Głaskanie
- Marchewka

10 miesięcy
 Wyczyść
- 1,5h zabawy
- Karmienie (3 kg siana)
- 6,5h zabawy
- Rzepa
- Napój
- 1h zabawy
- Głaskanie
- Marchewka

1 rok
- Wyczyść
- 1,5h zabawy
- Karmienie (3 kg siana)
- 7h zabawy
- Rzepa
- Napój
- 1,5h zabawy
- Głaskanie
- Marchewka

1 rok 2 miesiące
- Wyczyść
- 1,5h zabawy
- Karmienie (4 kg siana)
- 8h zabawy
- Rzepa
- Napój
- 1,5h zabawy
- Głaskanie
- Marchewka

1 rok 4 miesiące
- Wyczyść
- 1,5h zabawy
- Karmienie (4,5 kg siana)
- 9,5h zabawy
- Rzepa
- Napój
- Napój
- 30 minut zabawy
- Głaskanie

Pozdrawiam czterolistna

12 komentarzy:

  1. dzięki! jesteś kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To przepis graczki o nicku sallata! Zapytałaś o zgodę przed publikacją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, to nie jest Jej przepis. Być może wygląda podobnie, ale sama go wczoraj robiłam.
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest dobry przepis!! Nie da się bawić 9,5 godzin w wieku 1 rok 4 miesiące!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - Owszem, był tutaj mały błąd, dzięki któremu nie można było bawić się 9,5 godziny. Błąd został znaleziony i usunięty. Przepraszam za problemy.
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie działa próbowałam na koniu fiordzkim i nie wiem czy to jest na konia tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam wszytko tak samo, a UM podskoczyły jedynie do 40 .. ?
    I znów tak jak powiedział mój poprzednik w wieku 1 rok 4 miesiące nie da się tyle bawić.
    Nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, były pomyłki. Za co WSZYSTKICH bardzo przepraszam. Poprawki zostały naniesione i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne, bo mi wszystko zadziałało na 5 koniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało się mam równe 60 ! Super. Ja jestem lenpil na howrse.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - Gratuluję! :)
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń