sobota, 26 stycznia 2013

czterolistna świętuje urodziny!

Tak, to już dzisiaj! Właśnie dzisiaj przypada dzień moich narodzin, czyli tym samym narodzin czterolistnej!
Dziękuję za życzenia tym, którzy mi je przysłali. :)

Mam nadzieję, że i w przyszłym roku, będę grać na Howrse i w trackie bieżącego roku 2013, poznam nowych, ciekawych graczy.
Hmm... Być może jesteście ciekawi jak taka czterolistna spędza urodziny?
Otóż zaskoczę Was, że nie przed ekranem komputera na Howrse.
Dziś byłam na obiedzie w... Pierogarni Stary Młyn na Starym Rynku w Poznaniu. Osobiście, serdecznie polecam wszystkim ,,miłośnikom" dobrych, niedrogich pierogów.
Resztę dnia, jak to urodzinowy dzień spędziłam w gronie rodzinny.
Niestety, na niektórych ,,przyjaciół" nie mogłam liczyć...
No ale cóż, jak to mówi przysłowie ,,raz na wozie, raz pod wozem". :)
Jednak nie tracą  dobrego humoru, oddalam się aby... oporządzić konie na Howrse! :)
A jak Wy spędzacie urodziny? - To pytanie, nie będzie jednak związane z Howrse. :)
Pozdrawiam czterolistna

2 komentarze:

  1. Sto lat, Sto lat, niech żyje żyję nam!
    Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia i radości, spełnienia marzeń i wielu miłych chwil w towarzystwie rodziny i przyjaciół, w świecie realnym jak i wirtualnym!
    Pozdrawiam,
    Serigala

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj zyczę ;* gabisia

    OdpowiedzUsuń