sobota, 1 kwietnia 2017

Horse Adventure Tale of Etria

Jakiś czas temu premierę miała nowa gra Ubisoftu, 
przeznaczona dla urządzeń mobilnych.
Osoby grające w tę grę, mają możliwość zdobycia 
dwóch nowych boskich koni!



Jak zdobyć boskie konie?
Grając w Horse Adventure Tales of Etria napotykamy 
różne zadania do wykonania. 
Za ukończenie 21 zadań otrzymamy Etriana.
Za ukończenie 52 zadań otrzymamy Wikaïla.
Logując się do gry mobilnej (po ukończeniu zadań) zostaną 
wyświetlone nam kody (zakładka "Moje kody" w menu).
Możemy je aktywować logując się na nasze konto na Howrse, 
wchodząc w zakładkę "Kupony" i aktywując nasze kody promocyjne.
Ich okres ważności wynosi 8 dni!


Etrian



 Wikaïla



Zdobyliście nowe boskie konie?
Jesteście zainteresowani grą Horse Adventure Tales of Etria?
Pozdrawiam czterolistna

28 komentarzy:

  1. A ty masz jakiegoś ? Ja bym chciała ale te zadania są takie bez sensu i nie chce mi sie ich robić :( A bym bardzo chciała mieć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało mi się zdobyć oba boskie ^^
      Etrian: https://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=31299780
      Wikaïla: https://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=31299797
      A co do samych zadań to największym problemem było ciągłe zużywanie pieniędzy na trening koni, żeby spełniały wymagania. Później doszło do tego jeszcze ograniczenie w postaci slotów ("Bravery Seal"), gdzie trzeba znów było zakupić konie i je trenować. Jednak w grze punktuje bardzo systematyczność, czyli logowanie się codziennie, branie udziału w zawodach, wypełnianie misji oraz pomniejszych zleceń. Będąc cierpliwym da się wykonać zadania w dłuższym czasie ale bez żadnego problemu ;)
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Poszukujesz HACKA do HOWRSE ?
      Na stronie poniżej jest świetny:

      http://freehackpl.com/howrse-hack/

      Usuń
  2. Mam pytanie, jeżeli masz oba konie to jak mam zrobić to żeby mój koń miał ,,26 jump'' bo nie mam pojęcia jak to zrobić i przez to nie mogę przejść dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zalogujesz się do gry, po lewej stronie masz ikonę podkowy. Klikając nią znajdujesz się w domyślnej sekcji, czyli na "Padoku". Wyróżnione są cztery sekcje: "Padok, Mapa, Trening, Zawody". Musisz przejść do sekcji "Trening", wybrać jednego z trenerów (domyślnym trenerem jest Alyon). Następnie wybierasz konia (jeśli masz kilka), który ma zostać poddany treningowi. Poniżej każdej z trzech umiejętności ("Szybkość, Skoki i Wytrzymałość") znajduje się przycisk "Trenuj".
      W Twoim przypadku (gdy koń ma uzyskać 26 punktów
      w skokach) wybierasz opcję treningu skoków :)
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
    2. Żeby zaliczyć to zadanie musisz mieć konia T2 (w sklepie można nabyć) bo ten z T1 może mieć tylko do 25. we wszystkich umiejętnościach :)

      Usuń
  3. jak mam zrobić by koń miał "26 jump"? Próbuje trenować konia, ale mam na nim "25/25 jump" i dalej już nie mam treningu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grze dostępne są cztery poziomy koni: T1 - Początkujący,
      T2 - Pośredni , T3 - Zaawansowany, T4 - Ekspert.
      Jeśli Twój koń ma 25/25 w skokach oznacza to, że jest na poziomie T1. Aby zdobyć 26 punktów w skokach musisz kupić nowego konia z wyższym poziomem lub za pomocą przedmiotu "Magic Seal" (Magiczne Ulepszenie) awansować jego poziom na T2. Jednak przedmiot ten jest bardzo drogi, bo kosztuje 2100 klejnotów - moim zdaniem opłacalniej jest kupić konia z wyższym poziomem :)
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
  4. ja mam Etriana a że moje konie mają próg 25 skoku (a do zadania mam mieć 26 >.<) to ja przepraszam jak ja mam wykonać to zadanie? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zadania innego bo już mam drugi świat a tam mam mieć zadanie i WYMAGANE jest mieć konia z 26 skoku a moje konie mają próg 26 .-.

      Usuń
    2. Problem taki jak u gracza powyżej: musisz kupić konia
      z wyższym poziomem np. T2, żeby osiągnąć wymagany próg umiejętności lub zainwestować w przedmiot "Magic Seal".
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
  5. Mam pytanie... Skończyłam 21 lvl, w horse adventure i wyświetliło mi się powiadomienie, że mogę już mieć boskiego konia, więc kliknęłam to i nie pokazało mi kodu i gdy wróciłam do gry nie było już tego powiadomienia. Teraz nie wiem jak wyświetlić ponownie ten kod. Jeżeli ktoś zna odpowiedź to proszę jak najszybciej mi odpowiedzieć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o ukończenie 21 zdania? U góry wyświetla Ci się pasek informujący o ilości Equus, Klejnotów oraz Trofeów.
      Po prawej stronie znajduje się niebieski kwadrat z białą literką "i". Po kliknięciu go przejdziesz do sekcji podzielonej na trzy grupy. Interesuję Cię ostatnia, czyli "My codes" (Moje kody).
      Znajdziesz tam kod, który będzie mogła aktywować na stronie Howrse :)
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
  6. Właśnie zrobiłam zadanie że muszę mieć "37 jump" no i mam alee nie umiem wygrać wyścigu ;-; Daleko jestem od tego drugiego boskiego konia? Coraz ciężej mi w tej grze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie wszystkich zadań, dlatego nie wiem jak daleko jesteś od zadania 51 (chociaż wydaje mi się, że dosyć daleko, bo kończyło się chyba zadaniem dla konia, który miał ponad 50-60 umiejętności w jakiejś dziedzinie).
      O jaki wyścig Ci chodzi? O zadanie, czy raczej o zawody?
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
    2. O kurde, no to świetnie :\ Wiesz może do kiedy można zdobyć te boskie?
      Najpierw musiałam zdobyć 37 jump i teraz muszę gonić się z jakąś blondi (Zadanie raczej) i muszę wygrać ten wyścig czy co to tam jest (To działa tak że podchodzę do laski, gadam z nią i naciskam OK i już wyścig :\) Cholernie to ciężkie, użyłam 10 bostów do prędkości i dalej jedno wielkie NIC no już nie mam pomysłu jak to zrobić :(

      Usuń
  7. Mam etriana i po jakim zadaniu bede miec kod na tego drugiego ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ukończeniu zadania 51, czyli po uwolnieniu drugiego Milenijnego Konia.
      Pozdrawiam czterolistna

      Usuń
  8. Mama problem z zadaniem z robieniem zdjęć. Na mapie powinno być zaznaczenie ale go nie ma. Co mam zrobić aby wypełnić to zadanie ? Liczne na twoją pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. *Mam i *liczne
      PS Przepraszam za te błędy.

      Usuń
  9. *Liczę, chyba autokorekta Cię nie lubi tak jak mnie XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest jeszcze możliwość zdobycia tych koni?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sprawdzic ile się ukończyło zadań ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukujesz HACKA do HOWRSE ?
    Na stronie poniżej jest świetny:

    http://freehackpl.com/howrse-hack/

    OdpowiedzUsuń