wtorek, 27 marca 2012

BINGO!

Dzisiaj na Howrse pojawiła się nowa promocja: Bingo!
O co w niej chodzi?
Zbieramy różne numerki, a one wygrywają dla nas nagrody!
Jak zdobyć numerki?
- Każdego pierwszego logowania otrzymujemy masę numerków
- Bawiąc się z końmi ( za pomocą towarzysza ) - max 10
- Karmiąc konia rzepami - max 10
- Wysyłając konie na Grand Prix
- Kupując numerki na błyskawicznych sprzedażach
- Numerki latają w ufo
- Wydając jeden kupon ( nie liczy się tylko kupon zdobyty w handlu końmi ) otrzymujemy 1 numerek lub numer bonusowy

PAMIĘTAJCIE:
KAŻDEGO DNIA PLANSZE UKŁADA SIĘ OD NOWA

Pozdrawiam czterolistna

5 komentarzy:

  1. Hmm mi pomysł z Bingo nie podoba się... Dlaczego? po pierwsze numerki powinny byćdostępne w sklepach a nie jeden numerek na aukcji 47000! Liczyłam że producenci wkońcu ruszą dupe... Tak przy okazji masz super bloga. >:D

    OdpowiedzUsuń
  2. TheNata1298 - Dziekuje, ale prosze, uzywaj poprawnego jezyka - bez wulgaryzmow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zadaniem Bingo byłoby Lepsze, gdyby Nie byłoby ograniczenia w zakupach numerów,Lepsze nagrody np. Takie jak na International, byłoby więcej nagród i więcej okazji do zdobycia numerków.

    P.S.- Masz Fajnego Blooga ! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję uprzejmie. :)
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o własne prace , w których można wygrać konia - Saturna,
    to dla mnie jest to bez sensu...A raczej,za zdrogie. Chciałam zrobić własną pracę,ale mam tylko 10 tys. na howrse (miałam 17 tys. ale wydałam na farby :< )
    To powinno być o wiele tańsze...

    Ale blog świetny :D
    Napewno dużo razy bd tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń