wtorek, 20 marca 2012

Hodowla czempionów

Poszukuję osób do hodowli czempionek!

Czym się będzie zajmować hodowla?
Hodowlę rozpoczęłam sama, ale potrzebuję osób do jej rozwijania. Hodowla będzie zajmować się hodowaniem klaczy rasy luzytańskiej z wysokim PG i wrodzonymi umiejętnościami.
A jaki jest cel tej hodowli?
Jako pierwsza na Howrse chcę aby klacze zajęły wysokie miejsca w Elicie, jak i wygrywały rozety.
WYMAGANIA:
1. Trzeba mieć GG ( GaduGadu )
2. Trzeba mieć 10 punktów karmy i ponad 120 dni stażu.
3. Trzeba mieć dostęp do Objęć Morfeusza (lub wielu punktów dorastania), Łez Afrodyty, Wody Młodości ,Klepsydra Kronosa i dużej ilości chmurek. Oczywiście nie trzeba mieć cały czas do niego dostępu, ale przynajmniej 2 do 3 razy w miesiącu.
4. Przedział wiekowy nie gra roli.
5. Trzeba być codziennie na Howrse - jeśli ma Cię przez dłuższy okres czasu nie być proszę o napisanie wiadomości na pocztę prywatną. ( Nie liczę okresu wakacji kiedy mnie nie ma.)
6. Najpierw muszę sprawdzić jak pracujesz, czyli przyjmę cię do hodowli , ale muszę zobaczyć np. jak trenujesz konia.
7. Gracz , który chce być w hodowli nie może mieć z kimś współdzielonego konta!
8. Szukam osób naprawdę tym zainteresowanych.
9. Trzeba mieć dostęp do dobrych towarzyszy np. smok, pies, owca. Jeżeli nie masz takiej możliwości wystarczy kot.

SZCZEGÓŁY:
Jeśli chcecie mnie dopytać o coś to proszę o pytanie na pocztę prywatną lub w komentarzach. 

Pozdrawiam czterolistna

6 komentarzy:

  1. Ja mogę, ale nie spełniam wszystkich wymagań- niestety. Jestem Unipop

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym się dołączyć , spełniam wszystkie wymagania i naprawdę dobrze sobie radze . Jestem JuliaS...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czterolistna niewiem dlaczego masz taki głupi login
    Mam kilka lepszych propozycji
    -DZIWACZKA
    -OBESRANA
    -ŻALOWAAAAA
    -JUSTIN BIBER
    -WYMAGAJĄCA
    -DAMUSIA


    http://www.kozaczek.pl/tag.php?k=michael+jackson
    Na tej stronie znajdziecie jej podobizne

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - Jeśli nie rozumiesz skąd wzięłam nazwę dla swojego loginu pozwól, że ci wytłumaczę.
    Nazwę swą zawdzięczam koniczynie, a dokładniej czterolistnej koniczynie.
    Naprawdę nie musiałeś/musiałaś myśleć na nowym loginem dla mnie.
    P.S.
    Po:
    1. Czy wiesz, że takie komentarze mnie nie obrażają tzw. nie ruszają?
    2. Weszłam na tą stronę. Naprawdę jest tam moja podobizna? To bardzo dziękuję za porównanie, ponieważ są tam tylko sławne gwiazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , bardzo chciałabym przyłączyć się do Twojej hodowli .. tylko , że nie spełniam wszystkich wymagań głównie chodzi o rzeczy z CR ale zawsze gdy mi są potrzebne to staram się je załatwić. mam klacze luzytański z um powyżej 1000 i pg z powyżej 700 . czekam na odpowiedź:) pozdrawiam serdecznie kingulinaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej bardzo bym chciała dołączyć ale nie mam powyżej 120stażu mam 10 punktów karmy ale staż nie duży, :(. ale potrafię podnosić PG. i dobrze trenować i tp i td. OM rzadko mam ale zawsze mam dużo PD :)
    mam też klacz z 1030.68 i PG.722.47, a teraz zajmuje się klaczą z PG.773.16 :) więc dobrze sobie radzę z tym (kiedyś też grałam więc bardzo dobrze się znam na tej grze ;))
    PS. Pozdrawiam Dinoteria

    OdpowiedzUsuń